کد خبر: 2958805
تاریخ انتشار: جمعه 02 اسفند 1392
خانه » ورزشی » گل » چابی: مهم این است که این جنجالها روی عملکرد نیمار تاثیری نداشته
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

دربازی با سیتی ما تیم برتر میدان بودیم؛ اخراج واضح بود و شاید حتی می بایست یک پنالتی دیگر هم به سود تیم ما اعلام می شد که این طور نشد و یک گل تیم ما هم که مردود اعلام شد

به گزارش چی 24 به نقل از گل:

دربازی با سیتی ما تیم برتر میدان بودیم؛ اخراج واضح بود و شاید حتی می بایست یک پنالتی دیگر هم به سود تیم ما اعلام می شد که این طور نشد و یک گل تیم ما هم که مردود اعلام شد

سایت گل- چابی ارناندس بازیکن خط میانی بارسلونا در صحبت هایی با اشاره به ادامه جنجال ها ودادگاهی شدن پرونده انتقال نیمار به بارسلونا ، یادآوری کرده که این ماجراها تاثیری برعملکرد این ستاره 21 ساله برزیلی ندارد.

چابی در صحبت هایی گفت:« مهمترین نکته این است که تمام این مسائل از نظر حرفه ای روی نیمار تاثیری نگذاشته اند.نیمار باشادی تمریناتش را دنبال می کند و بعید به نظر می رسد که این پروسه دادگاهی روی عملکرد او تاثیری داشته باشد. چند روز پیش او برای دقایقی درترکیب تیم به میدان رفت و موفق به گلزنی شد.»

چابی روز گذشته در مراسم معارفه پروژه جدید بیمارستان کودکان سنت خوان د دو حضور یافت و در پایان این رویداد در گفتگو با خبرنگاران شرکت کرد. او در مورد شرایط  تیمش گفت:« ما به خوبی به رقابت ادامه می دهیم.بازیکنان تیم از حضور در زمین لذت می برند و ما درشرایطی هستیم که بهتر ازاین نمی شود. در لالیگا صدرنشینیم.به فینال جام حذفی رسیده ایم و در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا تقریبا تکلیف را مشخص کرده ایم.»

چابی با اشاره به بازی اخیر تیمش درخانه سیتی گفت:« جنجال به راه افتاده برسر داوری را نمی توان با بازی ای که ما ارائه دادیم مقایسه کرد. ما تیم برتر میدان بودیم؛ اخراج واضح بود و شاید حتی می بایست یک پنالتی دیگر هم به سود تیم ما اعلام می شد که این طور نشد و یک گل تیم ما هم که مردود اعلام شد.»

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین